Beheer en support


Ondanks de grootst mogelijk zorg, kan er altijd iets mis gaan. EasyStep2 zorgt dat eventuele storingen en problemen snel en effectief afgehandeld worden. Heb je last van een storing of een vraag over jouw oplossing? Wij staan voor je klaar.

Hulp op Afstand nodig?
 

Beheer en support


Ondanks de grootst mogelijk zorg, kan er altijd iets mis gaan. EasyStep2 zorgt dat eventuele storingen en problemen snel en effectief afgehandeld worden. Heb je last van een storing of een vraag over jouw oplossing? Twijfel niet en neem direct contact met ons op. EasyStep2 staat voor je klaar.

Hulp op afstand nodig?

Beheer en support


Ondanks de grootst mogelijk zorg, kan er altijd iets mis gaan. EasyStep2 zorgt dat eventuele storingen en problemen snel en effectief afgehandeld worden. Heb je last van een storing of een vraag over jouw oplossing? Twijfel niet en neem direct contact met ons op. EasyStep2 staat voor je klaar.

Hulp op afstand nodig?

Onze Support in één oogopslag


Snelle Support

Je belt en wij zorgen dat uw bedrijf snel weer operationeel is. Wij houden de lijnen kort en vallen je niet lastig met keuzemenu’s en vragenlijsten.

Snelle Support

Je belt en wij zorgen dat uw bedrijf snel weer operationeel is. Wij houden de lijnen kort en vallen je niet lastig met keuzemenu’s en vragenlijsten.

Snelle Support

Je belt en wij zorgen dat uw bedrijf snel weer operationeel is. Wij houden de lijnen kort en vallen je niet lastig met keuzemenu’s en vragenlijsten.

Veiligheid in de cloud

Wij slaan je gegevens veilig op in de cloud. Onze zakelijke cloudiensten (Microsoft Azure, Office 365, Microsoft Dynamics 365 en Windows Intune) zijn erkend door de Europese privacywerkgroep onder artikel 29.

Veiligheid in de cloud

Wij slaan je gegevens veilig op in de cloud. Onze zakelijke cloudiensten (Microsoft Azure, Office 365, Microsoft Dynamics 365 en Windows Intune) zijn erkend door de Europese privacywerkgroep onder artikel 29.

Veiligheid in de cloud

Wij slaan je gegevens veilig op in de cloud. Onze zakelijke cloudiensten (Microsoft Azure, Office 365, Microsoft Dynamics 365 en Windows Intune) zijn erkend door de Europese privacywerkgroep onder artikel 29.

Transparante helpdesk

Wij hebben een online helpdesk waar je ziet wat er speelt en (bij storingen) wanneer we een oplossing verwachten.

Transparante helpdesk

Wij hebben een online helpdesk waar je ziet wat er speelt en (bij storingen) wanneer we een oplossing verwachten.

Transparante helpdesk

Wij hebben een online helpdesk waar je ziet wat er speelt en (bij storingen) wanneer we een oplossing verwachten.

Monitoring

Wij monitoren onze systemen 24 uur per dag. Zien we dat jouw ICT-omgeving uit zijn jasje dreigt te groeien, dan waarschuwen we. We zorgen dat jouw ICT-capaciteit en investeringen optimale tred met de groei van je bedrijf houden.

Monitoring

Wij monitoren onze systemen 24 uur per dag. Zien we dat jouw ICT-omgeving uit zijn jasje dreigt te groeien, dan waarschuwen we. We zorgen dat jouw ICT-capaciteit en investeringen optimale tred met de groei van je bedrijf houden.

Monitoring

Wij monitoren onze systemen 24 uur per dag. Zien we dat jouw ICT-omgeving uit zijn jasje dreigt te groeien, dan waarschuwen we. We zorgen dat jouw ICT-capaciteit en investeringen optimale tred met de groei van je bedrijf houden.

Hoe start ik de hulp op afstand?


Sommige problemen zijn sneller op te lossen als we op je scherm mee kunnen kijken. Wij gebruiken TeamViewer om dit op afstand te doen. Start de applicatie en onze helpdesk krijgt automatisch een ondersteuningsverzoek. Geef jij vervolgens via de app toestemming, dan kunnen wij je op afstand helpen. Door de software af te sluiten, verbreek je de verbinding.


Hulp op afstand downloaden
 

Hoe start ik de hulp op afstand?


Sommige problemen zijn sneller op te lossen als we op je scherm mee kunnen kijken. Wij gebruiken TeamViewer om dit op afstand te doen. Start de applicatie en onze helpdesk krijgt automatisch een ondersteuningsverzoek. Geef jij vervolgens via de app toestemming, dan kunnen wij je op afstand helpen. Door de software af te sluiten, verbreek je de verbinding.


Hulp op afstand downloaden
 

Hoe start ik de hulp op afstand?


Sommige problemen zijn sneller op te lossen als we op je scherm mee kunnen kijken. Wij gebruiken TeamViewer om dit op afstand te doen. Start de applicatie en onze helpdesk krijgt automatisch een ondersteuningsverzoek. Geef jij vervolgens via de app toestemming, dan kunnen wij je op afstand helpen. Door de software af te sluiten, verbreek je de verbinding.

Hulp op afstand downloaden

Neem contact met ons op

Online Helpdesk

Maak eenvoudig een nieuw incident aan en bekijk de status van openstaande incidenten.

remote support

Hulp op afstand

Desgewenst kunnen wij jouw computer via een beveiligde verbinding op afstand bedienen.

Service@easystep2.nl

Mail ons en we gaan zo snel als mogelijk met je probleem aan de slag.

Bel 024 747 02 02

Van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur staan we voor je klaar.

stuur een verzoek

Contactformulier

Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Online Helpdesk

Maak eenvoudig een nieuw incident aan en bekijk de status van openstaande incidenten.

remote support

Hulp op afstand

Desgewenst kunnen wij jouw computer via een beveiligde verbinding op afstand bedienen.

Service@easystep2.nl

Mail ons en we gaan zo snel als mogelijk met je probleem aan de slag.

Bel 024 747 02 02

Van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur staan we voor je klaar.

stuur een verzoek

Contactformulier

Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Het Arsenaal, Nijmegen

Onze gegevens

Arsenaalpoort 8
6511 PN Nijmegen


+31 (0) 24 747 02 00
Helpdesk: +31 (0) 24 747 02 02
info@easystep2.nl


Chamber Of Commerce: 09195847
VAT# : NL820634463.B01

Het Arsenaal, Nijmegen

Waar u ons kunt vinden

Arsenaalpoort 5
6511 PN Nijmegen


+31 (0) 24 747 02 00
Helpdesk: +31 (0) 24 747 02 02
info@easystep2.nl


KvK: 09195847
BTW : NL820634463.B01