D365 Business Central Sales & Marketing Extension

 
Microsoft 365 Business omvat alles wat Office 365 Business Premium biedt en voegt beveiligings- en apparaatbeheer toe om u te helpen uw bedrijfsgegevens te beschermen voor persoonlijke apparaten en apparaten van het bedrijf.
Ga gratis aan de slag

 
In juli 2017 hebben we Microsoft 365 aangekondigd, waarin meerdere producten samenkomen in één oplossing. Dus wat is het verschil tussen Microsoft 365 en Office 365 en wat is geschikt voor uw bedrijf? Office 365 is de allerbeste productiviteitsoplossing die u de apps en services biedt waarmee uw werknemers meer gedaan en beter samen kunnen werken. Microsoft 365 bevat dezelfde apps en services als Office 365-aanbiedingen met extra mogelijkheden die u gemoedsrust bieden door uw bedrijfsgegevens op verschillende apparaten te beveiligen en de mogelijkheid om die gegevens op afstand te verwijderen van apparaten van het bedrijf of medewerkers. U kunt Office 365 beschouwen als een startpunt dat u op weg helpt naar Microsoft 365, waarmee u geavanceerde beveiligings- en nalevingsvereisten kunt aanpakken.
Veilig uw bedrijf runnen en laten groeien?

Image

Save hours each month

Don’t waste 3-4 hours each month manually calculating how many hours you worked on a project, just automate it with our app.

Quickly sort through projects

Get a bird’s eye view of all of the hours you’ve worked for each project. Sort based on client, project, or task.

Focus on your work, not admin

Brainpower is precious and should be focused on your projects, not the routine admin tasks that don’t add value.

So Many Features You’ll Love

Summit is the ultimate tool for growing your freelance business

One-Click Time Tracking

Whether you are on your phone, tablet, laptop, or desktop, tracking your time is just a click away.

Our web app integrates with your browser and includes a free iPhone app so you are never more than 2 seconds away from tracking.

Start your free trial now >>

Image

Image

Powerful Reporting

Run a quick report of all of your work hours. Sort them based on client, project, and task.

Then add a billable total for each hour worked, and send your client the final invoice. It’s so easy you’ll wonder why you never used Summit sooner.

Start your free trial now >>


Integratie met Mailchimp direct vanuit Business Central

Do you ever do work while not connected to the internet?

Of course you do.

Too bad most time trackers require you to be tethered to the wifi or nearest hotspot.

Summit will rock your world with our exclusive offline time tracking functionality.

Yes, you can now tracked thousands of hours for any project, client, or task without internet access.

Start your free trial now >>

D365 Business Central Mailchimp Connector

Werken waar je maar wilt

Werk op al je apparaten en maak, bewerk en deel je Word-, PowerPoint-, Excel- en OneNote-bestanden online. Overal en altijd.Knopinfo over de compatibiliteit van Office 365 Business Essentials met eerdere versies van Office.

Eenvoudiger samenwerken

Bewaar, synchroniseer en deel je bestanden online, zodat deze altijd up-to-date zijn. Bovendien kun je documenten in realtime met anderen bewerken.

Eenvoudige installatie en eenvoudig beheer

Aan de hand van stapsgewijze instructies kun je snel gebruikers toevoegen en services in gebruik nemen. Met Office 365 hoef je je geen zorgen te maken over IT.

Meest gestelde vragen

Will I be billed once I sign up?

Nope. Your free trial is free. Only pay when you upgrade to a full plan.

How do I pay?

With your credit card, of course. This is the internet.

What’s your refund policy?

We don’t have one, but you can test out Summit for free by signing up for a free trial.

How easy is it to cancel?

We make it very easy to cancel your trial or normal subscription at anytime. Just click the “cancel” link on your My Account page.

How many teammates can I share with?

As many as you want. Though, there is an additional fee of $5 per teammate after you reach 100.

How come you are so cool?

I’m just lucky I guess.

Vergelijk de Essentials en Premium versie


Opties

$19

Per gebruiker/maand
  • Productiviteitstoepassingen
  • Word, Excel, PowerPoint, OneNote en Outlook
  • Publisher en Access (Alleen PC)
  • Office apps voor iOS en Android apparaten
  • Automatische updates van nieuwe functies
  • Business applicaties
  • Customer Relationship Manager ingebouwd in Outlook
  • Online planning voor zelfbediening van klanten
  • Maak geautomatiseerde workflows met Microsoft Flow
  • Samenwerkingsservices
  • Online vergaderingen met scherm delen, audio en HD-video
  • Een knooppunt voor teamwerk met Microsoft Teams
  • Taakbeheer voor teams met Microsoft Planner
  • Business-class e-mail, agenda en contacten
  • Documenten opslag
  • Versiebeheer en geschiedenis van Office-documenten
  • Opslag en delen van bestanden met 1 TB per gebruiker
  • Document co-authoring en offline sync
  • Apparatenbeheer
  • Veilig gegevens beheren op Windows, macOS, iOS en Android
  • Self-service pc-implementatie met Windows Autopilot
  • Vereenvoudigde bedieningselementen voor het beheer van Windows 10 Pro-pc’s
  • Geavanceerde beveiligingsfuncties
  • Helpt uw bedrijf te beschermen tegen malware
  • Beveiligingsbeleid dat helpt bij het beheren van gegevenstoegang
  • Bedrijfsgegevens op persoonlijke mobiele apparaten beschermd
  • Behoud, Compliance & Archivering mogelijkheden met continue back-up
  • Support
  • 24×7 web- en telefonische ondersteuning inbegrepen
  • Implementatieondersteuning bij aankoop van 50+ seats via Fasttrack
  • 99,9% financieel gegarandeerde uptime garantie
  • Apparaten per licentie
  • Maximaal aantal gebruikers
none

Premium

€19.90

Per tenant/maand
  • ]
  • 5 PC’s of Mac’s, 5 tablets en 5 mobiele apparaten
  • 300
Koop Microsoft 365!


Short and Sweet Headlines are Best!